crossfit kettlebell snatchvideo

Kettlebell Snatch – Základy pre CrossFit (17) – Video

https://www.youtube.com/watch?v=Ui9Xn1a0JQg V poslednom crossfit-ovom pondelku sme si ukázali trh jednoručnou činkou. V dnešnom príspevku si popíšeme techniku Kettlebell Snatch. Technika - Pri Kettlebell Snatch budeme vychádzať z jednoručného Kettlebell Swing. Jeho obojručnú verziu sme si popisovali tu. - V dolnej...
video

Cviky pod dohľadom fyzioterapeuta 4.časť (Video)

Pri tomto cvičení je jedna z najdôležitejších vecí správna pozícia tela.

TRX Výpad vpred v kľaku (TRX Kneeling roll out)

Brušné svalstvo tvorí jadro sily, stability a výkonu. Zanedbávanie ich cvičenia by bolo preto veľkou chybou. Tento cvik je zameraná práve na spevnenie svalov stredu tela a zároveň na jemné spevnenie ramien.

video

Cviky pod dohľadom fyzioterapeuta 3.časť (Video)

Ako si správne posilniť brušné svaly? Ak aj niekto má vypracované kocky na bruchu, nemusí to znamenať, že svaly sú funkčné a zapájané správne. V tomto článku a videu si z pohľadu fyzioterapeuta popíšeme, ako správne precvičiť brušné svaly so zameraním na funkčnosť.

video

Cviky pod dohľadom fyzioterapeuta 1.časť (Video)

Nový seriál s fyzioterapeutickým centrom Profy. Tento cvik je vhodný pre ľudí ktorý si potrebujú precvičiť ramená, medzi lopatkové svaly a tak isto aj "core" jadro.

video

Zhyby – Základy pre CrossFit (8) – Video

Ďalší zo základných cvikov, ktorý netreba veľmi predstavovať. Zhyby sú veľmi účinný cvik na rozvoj objemu a sily chrbtového svalstva. Vykonáva sa s váhou vlastného tela a vyžaduje preto istú úroveň...

TRX Zapažovanie – TRX T Deltoid Fly

Zapažovanie patrí k jedným zo základných cvikov na posilnenie svalov vrchnej časti chrbta. Sami si môžete vyskúšať, ktorá z variant bude pre Vás tá pravá.

TRX Doska – TRX Plank

Na prvý pohľad ľahký a efektívny cvik. Tento statický cvik spevňuje celú brušnú stenu, čím prospieva k posilneniu dýchacích ciest a k maximálnemu prísunu kyslíka do pľúc vo chvíľach najväčšej námahy.

Kettlebell Swingvideo

Kettlebell Swing- Základy pre CrossFit (4) – Video

Kettlebell je pomôcka, ktorá má v CrossFit tréningu svoje pevné miesto. Hoci je možné vidieť s týmto náčiním cvičiť ľudí v nejednej posilke , často krát nie správne. V dnešných Základoch pre CrossfFit si popíšeme Kettlebell Swing.

mŕtvy ťahvideo

Mrtvy ťah – Deadlift – Základy pre CrossFit (3) – Video

Jedni ho obľubujú, iní ho zatracujú. Mŕtvy ťah má však v CrossFit tréningu svoje pevné miesto. Jedná sa o veľmi účinný cvik, ktorý môže priniesť tréningový progres. Ak sa však nevykonáva správne, rastie riziko zranenia. Dnes si preto o mŕtvom ťahu a jeho technike povieme viac.

SLEDUJTE NÁS

6,099FanúšikovLike
3,471OdberateľovOdoberať

STARÉ ALE DOBRÉ