Fitness šalát a proteínový dressing

K zapekanému lososu s proteínom sa ako príloha výborne hodí fitness šalát a proteínový dressing. V dnešnom videu si dokončíme prílohu k rybe, ktorej recept sme si ukázali pred týždňom.

Na proteínový dressing potrebujeme:

  • 1 grécky jogurt
  • 9 PL kyslej smotany (alebo biely jogurt)
  • ¾ ČL soli
  • 1 cibuľa
  • strúčik cesnaku
  • čierne korenie
  • 1 odmerka Wellness Daily Proteín – natural

Postup

  1. Všetky suroviny okrem proteínu spolu zmiešame. Ak je dressing príliš hustý, pridáme trocha vody, aby mal krémovejšiu konzistenciu.
  2. Pridáme proteín a premiešame. Proteín je dobré pridávať až na koniec, aby nám nevznikali hrudky.
  3. Podávame k mäsu, rybe alebo šalátu.

Nutričná hodnota

100g 618,71 kJ, 147,73 kcal, 10,76 g biekoviny, 13,47 g sacharidy, 6,55 g tuky
1porcia 191,81 kJ, 45,79 kcal, 3,36 g bielkoviny, 4,12 g sacharidy, 2,03 g tuky